“Približno 50 % potrošnikov postane zvestih blagovni znamki ali podjetju, ki jim je podarilo promocijsko nakupovalno vrečko ter njihove stranke.”
V nekaterih državah se ljudje pritožujejo zaradi dodatnih stroškov nakupa nakupovalnih vrečk, ko gredo po nakupih. Prav tako se v zadnjem času povečuje povpraševanje po nakupovalnih vrečkah za večkratno uporabo ali recikliranje, zlasti po alternativi najlonskim ali plastičnim nakupovalnim vrečkam.
Zato lahko kot blagovna znamka ali podjetje izkoristite to vrzel z uporabo promocijskih nakupovalnih vrečk in s tem zadovoljite potrebe strank, hkrati pa izpolnite svoje oglaševalske in marketinške cilje. Poleg tega lahko te vrečke vašemu podjetju prinesejo tako kratkoročne kot dolgoročne koristi. Zato berite dalje članek “Promocijske nakupovalne vrečke so več kot samo promocijsko darilo“, če želite izvedeti več o njihovih prednostih:
- Nakupovalne vrečke: promocijski izdelek, ki ga morate imeti.
- Kako izbrati odlično promocijsko nakupovalno vrečko?
- Iz česa so narejene nakupovalne vrečke za večkratno uporabo?
- Najboljše tehnike tiskanja na nakupovalne vrečke za večkratno uporabo.
- Prednosti nakupovalnih vrečk za večkratno uporabo za vaše podjetje.
Nakupovalne vrečke: promocijski izdelek, ki ga morate imeti.
Promocijska nakupovalna vrečka je vrečka, označena z blagovno znamko, prilagojena po meri ali personalizirana. To je brandirana nakupovalna vrečka, označena s posebno barvo, tiskom, dizajnom, logotipom, vezeninami, besedami in včasih celo slikami. Nakupovalne vrečke za živila nakupovalci običajno uporabljajo za prenašanje nakupov domov, lahko pa se uporabljajo tudi za shranjevanje različnih izdelkov doma, v pisarnah in na drugih mestih.
Nakupovalne vrečke so pravzaprav praktičen in laskav promocijski izdelek, ki bo povečal prepoznavnost vaše blagovne znamke. Ena nakupovalna vrečka lahko v svoji življenjski dobi doseže več kot 1000 potencialnih strank, saj je to izdelek, ki se uporablja vsak dan in tako oglašuje vašo blagovno znamko, kjer koli je viden. Predstavljajte si, da vašo promocijsko nakupovalno vrečko nosi ena oseba, vendar jo dnevno vidi več kot 50 ljudi v trgovini. To je več kot 300 ogledov na teden in več kot 1000 na mesec. Če pa je ta vrečka podarjena drugi osebi in se isti cikel ponovi, se vidnost podvoji že od ene nakupovalne vrečke.
Nakupovalna vrečka ima tudi veliko površino, primerno za brandiranje. Zato lahko vaše podjetje kreativno pristopi k oglaševalskemu dizajnu ali sporočilu in izdela čudovite nakupovalne vrečke. Uporabniki bodo tovrsten izdelek zelo cenili in ga dojemali kot modno izjavo. Hkrati bo pa podjetje z njim močno pritegnilo pozornost in zanimanje drugih. Kakovostna promocijska nakupovalna vrečka je najboljši izdelek, ki ga potrebuje vaše podjetje, in vaše stranke.
Je odličen način za integracijo sporočila vaše blagovne znamke v življenja vaših prejemnikov in s tem vzpostavitev prepoznavnosti in zvestobe blagovni znamki. Na splošno so vrečke odličen način za ustvarjanje pozitivnih vtisov, zato se odločite za promocijsko nakupovalno vrečko, ko ste v dvomih, saj je to najboljša izbira za vaše podjetje. Promocijska vrednost vrečke je namreč v primerjavi z njeno ceno vedno večja, kot pričakujete.
Kako izbrati odlično promocijsko nakupovalno vrečko?
Uporabnost je element obdarovanja, zato boste morali izbrati trajnejše promocijske izdelke. Dobra nakupovalna vrečka za živila mora biti izdelana iz kakovostnega materiala in imeti veliko površino za prikaz vašega oglaševalskega dizajna, sporočila ali logotipa. Izberite poceni promocijsko nakupovalno vrečko, ki odraža vašo blagovno znamko in hkrati ustreza okusu vašega prejemnika. Določite velikost in težo vrečk glede na svoje izdelke. Promocijske nakupovalne vrečke lahko dobite v različnih velikostih, da so primerne tudi za druge izdelke.
S pomočjo namena nakupovalnih vrečk določite tudi, ali naj bo zračna ali vodoodporna ter barvo, vendar mora funkcionalnost biti prednostna naloga. Pozorni bodite tudi na druge podrobnosti, kot so moč, udobje, vrvi in ročaji. Poleg tega se lahko odločite za okolju prijazne možnosti, kot so nakupovalne vrečke za večkratno uporabo in recikliranje. To bo namreč pustilo pozitiven vtis na vaše prejemnike, saj jim bo sporočalo, da je vaši blagovni znamki mar za ljudi in okolje. S tem pa si bo blagovna znamka ustvarila dober ugled na dolgi rok.
Iz česa so narejene nakupovalne vrečke za večkratno uporabo?
Poceni promocijske nakupovalne vrečke so okolju prijazna alternativa plastičnim nakupovalnim vrečkam. Proizvedene in promovirane so zaradi potrebe po zmanjšanju izkoriščanja naravnega ekosistema in posledic, ki se kažejo s tem, kot so onesnaževanje, podnebne spremembe, nevarnosti za okolje itd. Dejansko so prilagojene promocijske nakupovalne vrečke po meri promocijska darila, ki varujejo okolje pred škodljivimi učinki plastičnih vrečk.
Na splošno so vrečke za večkratno uporabo bolj trpežne od običajnih ali standardnih nakupovalnih vrečk. Vrečke za večkratno uporabo so običajno narejene iz naravnih izdelkov, kot so platno, bombaž, konoplja, juta, ali sintetičnih in recikliranih izdelkov, kot so tkana sintetična vlakna, polipropilen (PP), reciklirane PET vrečke, najlon itd. Včasih so lahko izdelane iz plastike, vendar bo zelo trpežna plastika zaradi svoje dolgoživosti bistveno zmanjšala potrebo po nakupu plastičnih nakupovalnih vrečk.
Nakupovalna vrečka za večkratno uporabo ni narejena samo za “enkratno uporabo”, temveč za “večkratno uporabo” in “večnamensko uporabo”. Zaradi regulativnih politik in ozaveščenosti o izdelkih za večkratno uporabo so te vrečke postale eden izmed novih modnih trendov. Spodbujajo namreč pozitivno vedenje potrošnikov in zvestobo potrošnikov s povezanimi blagovnimi znamkami. Zato so edinstvene in barvite promocijske nakupovalne vrečke za večkratno uporabo odličen način za začetno in ekskluzivno predstavitev vaše blagovne znamke.
Najboljše tehnike tiskanja na nakupovalne vrečke za večkratno uporabo.
Nakupovalne vrečke imajo dobro površino, kjer lahko poudarite svoje sporočilo in logotip. Prav tako jih je mogoče natisniti od roba do roba, kar vam daje več oglaševalskih možnosti in področij za označevanje z blagovno znamko. Najboljši tehniki tiskanja prilagojenih promocijskih nakupovalnih vrečk po meri sta sitotisk transfer (tradicionalno imenovan tudi sitotisk na svilo) in digitalni transfer. Sitotisk transfer lahko natisne dimenzije do velikosti 300 x 300 mm, digitalni transfer pa 300 x 260 mm.
Sitotisk je tehnika, ki vključuje prenos šablonskega dizajna na ravno površino. Dizajn je natisnjen na prozorno acetatno folijo, ki ustvari šablono ali sito. Nato se izbere mrežasto sito, ki ga prevlečemo s plastjo svetlobno reaktivne emulzije. Šablono previdno položimo na mrežico in postavimo pod zelo močno svetlobo, kar povzroči, da se emulzija strdi. Črnilo ali barvilo se preko svile prenaša s sita na material. Brisalo vleče črnilo po dolžini sita, da ustvari vzorčasti dizajn, razen na območjih, ki so neprepustna na podlagi.
Ta postopek se ponavlja za več barv, dokler ni izdelan celoten dizajn. Po drugi strani digitalni transfer vključuje digitalni prenos dizajna ali logotipa na samolepilno plastiko. Logotip se izreže digitalno in se nato s toplotno prešo prenese na promocijske izdelke. Digitalni transfer je bolj zaželen, ker nima barvnih omejitev, kar zagotavlja tiskanje majhnih in drobnih detajlov. Tudi natisnjene digitalne barve so v primerjavi z drugimi tehnikami tiska zelo svetle in živahne.
Prednosti nakupovalnih vrečk za večkratno uporabo za vaše podjetje.
Poceni promocijske nakupovalne vrečke prinašajo vrednost vašemu podjetju. Delijo sporočilo, da vaše podjetje promovira “Green-earth“, kar povečuje zvestobo blagovni znamki. Vašim zaposlenim, strankam, kupcem, poslovnim partnerjem in sledilcem družbenih medijev povedo, da vam je mar zanje in želite preprečiti nevarnosti za okolje in zdravje, ki jih povzročajo strupena onesnaževala. V zameno ta poslovna darila povečajo prodajo za vas, lahko pa tudi pripeljejo do ugodnih naložb, kar bo na koncu povečalo delnice vašega podjetja.
Prilagojene promocijske nakupovalne vrečke po meri vam pomagajo prihraniti stroške. Izdelava promocijskih nakupovalnih vrečk stane manj kot nekateri drugi promocijski izdelki, zaradi česar plačate še manj za proizvodnjo. Poleg tega so vrečke potujoči panoji, ki povečajo prepoznavnost vašega podjetja, spodbudijo pogovore na družbenih medijih in okrepijo kampanje. Na dolgi rok bodo te vrečke znatno dvignile vaš poslovni profil, povečale produktivnost, spodbudile rast podjetja in vam prinesle znatne dobičke.
Članek je delil vpogled v pomen promocijskih nakupovalnih vrečk, zakaj so popolna rešitev in v veliko pomoč vašim strankam in kupcem pri nakupovanju in kako lahko s temi preprostimi, a močnimi poslovnimi darili dosežete svoje oglaševalske cilje. Ne pozabite, da so promocijske nakupovalne vrečke več kot samo promocijsko darilo in jih ne podcenjujte, saj lahko vaša blagovna znamka in podjetje dolgoročno znatno uživata njihove prednosti.