fulfillment center

Fulfillment center pakira in pošilja pakete za spletne trgovine

Pakiranje in pošiljanje paketov je lahko precej zamudno delo za podjetja, poleg tega pa predstavlja dodatno obvezo. Tukaj pa na pomoč priskoči fulfillment center, z drugimi besedami je to pakirni center za spletne trgovine. Fulfillment center torej skrbi za pakiranje in pošiljanje paketov, da spletne trgovine nimajo dodatnega stroška in skrbi s skladiščenjem, pakiranjem ter dostavljanjem svojih paketov. Prav tako pa je tak center nov poslovni partner, ki je ves čas v stiku s predstavniki spletne trgovine, tako delo poteka gladko in uspešno.

Kaj je fulfillment center in katere so njegove funkcije?
Osnovna naloga takšnega centra sta pakiranje in odpošiljanje paketov za spletne trgovine. Večini spletnih trgovin namreč nima lastnega prostora in kadra za ta opravila, zato jih center opravi namesto njih. Center torej varno skladišči izdelke, pripravi vse potrebno za pakiranje, izdelke zapakira v primerne embalaže, jih opremi s podatki naslovnikov in urejene pakete tudi odpošlje. Pakirni center pošilja pakete povsod po Sloveniji in tudi v vse države Evropske unije. Tako spletne trgovine nimajo dodatnih skrbi s pakiranjem paketov in z dostavnimi službami. Vse namreč opravi fulfillment center, ki nudi več storitev na enem mestu, zagotavlja pa hitro in strokovno opravljeno delo. Ker je center specializiran za tovrstno delo, je za skladiščenje, pakiranje in pošiljanje izdelkov zagotovo dobro poskrbljeno.

fulfillment center

Kako poteka delo v pakirnem centru?
Delo poteka po ustaljenem postopku, ki temelji na izkušnjah s tovrstnim delom. Tako center skrbi za skladiščenje, pakiranje, opremljanje in pošiljanje paketov. Ker delo temelji na izkušnjah, pa so takšni centri pripravljeni na morebitne težave, ki bi lahko pri poslovanju nastopile. Zaradi poznavanja teh težav, fulfillment center sestavi delovni načrt, ki deluje preventivno, da do njih ne pride. Edina naloga spletne trgovine pri sodelovanju s centrom je, da svoje izdelke dostavi v skladišče centra in jih redno obvešča o seznamu naročil. Slednji proces pa se lahko tudi avtomatizira, kar pomeni, da ima sama trgovina še manj dela v povezavi s pakiranjem in pošiljanjem paketov. Včasih pa se zgodi, da naslovnik paketa iz različnih razlogov ne prevzame ali ga vrne pošiljatelju. Takrat center o tem obvesti trgovino, ta pa se odloči, kaj bo s paketom storila. Tudi te situacije fulfillment center rešuje učinkovito in v sodelovanju s spletno trgovino.

Zakaj se odločiti za sodelovanje s tovrstnim centrom?
Prvi razlog je zagotovo ta, da se na ta način spletna trgovina osvobodi dodatnega dela v povezavi s pakiranjem in pošiljanjem svojih izdelkov. Za vse namreč poskrbi center, ki delo opravi hitro in strokovno. Poleg tega pa sodelovanje prinaša dodatnega poslovnega partnerja, ki je ves čas v stiku s trgovino. Fulfillment center je v primeru sodelovanja ves čas na voljo za poslovna vprašanja in pomoč ter za dragocene nasvete, ki temeljijo na izkušnjah. Prav tako je sodelovanje s centrom cenovno bolj ugodno, kot najemanje dodatnih prostorov in kadra za potrebe skladiščenja, pakiranja in dostavljanja. Na ta način namreč dobite celovite storitve na enem mestu za dostopno ceno. Poleg tega pa je pošiljanje paketov s pomočjo pakirnega centra, izjemno hitro. To pomeni, da so paketi po Sloveniji dostavljeni že naslednji delovni dan (Next Day Delivery), enako velja še za Avstrijo, Italijo in Hrvaško. Po ostalih država Evropske unije pa se dostavijo v roku dveh do treh delovnih dni. Oboje je izjemno hitro, to pa pri kupcih prinaša zadovoljstvo in posledično nadaljnje naročanje iz spletne trgovine.